Thursday, July 23, 2009

احمدی نژاد فردا در آمل از دروغی دیگر رونمایی میکند-موتور دیزل ملی

رونمایی موتور دیزل ملی با حضور احمدی نژاد------ سلام دوستان عزیز، من خودم در شهرک صنعتی آمل کار میکنم و دوستانی در شرکت دسا یا همون دیزل سنگین ایران دارم که بهم اطلاع دادند این پروژه برخلاف خرافه گویی های دولتیان به نام " موتور دیزل ملی که توسط محققان ایرانی ساخته شده" کاملاً وارداتی میباشد و تنها در ایران اسمبلینگ یا سرهم میشود.... این مایه تنفر فردا در شهر من و در چندصدمتری من در حال چریدنه شما بگید باید چه کنیم ... قابل توجه که اغلب سران کشوری و احمدی فردا یعنی 5 شنبه بدون کوچکترین تبلیغات و به دلیل مسائل امنیتی در 3 کیلومتری آمل در رونمایی موتور دیزل ملی حضور خواهند داشت... شما بگویید من و دوستانم در این زمان کم چه کنیم ... من که خودم فکر میکنم با توجه به زمان کم تنها راه ممکن هوا کردن همون بادکنک های سبز در هنگام ورود ایشون باشه

No comments:

Post a Comment