Thursday, July 30, 2009

امروز عصر مهدی کروبی با حضور بر مزار ندا و دیگر شهدای حوادث اخیر یاد و خاطره آنان را زنده نگاهداشت

مروز عصر مهدی کروبی با حضور بر مزار ندا و دیگر شهدای حوادث اخیر یاد و خاطره آنان را زنده نگاهداشت.
مهدی کروبی در بدو ورود به خیابان قطعه ۲۵۷ با استقبال گسترده مردمی روبرو شد که شعار” کروبی زنده باد؛ موسوی پاینده باد” و “ایرانی باغیریت، برس به داد ملت” سر میدادند.
کروبی که جمعیت کثیری وی را احاطه کرده بودند به سمت مزار ندا آقاسلطان رفت. در این هنگام نیروهای یگان ویژه با حمله به وی و مردم اقدام به ضرب شتم آنان نمودند و با زدن گاز فلفل خواستند تا مردم را از اطراف شیخ اصلاحات متفرق نمایند که با مقاومت شدید مردمی روبرو شدند.
آقای کروبی بر سر مزار ندا آقاسلطان نشست و با قرائت فاتحه مردمی را که با صدای بلند و شعار گونه به قرائت فاتحه پرداخته بودند را همراهی نمود. در این هنگام حجت الاسلام هادی غفاری نیز به مهدی کروبی ملحق شد و برای چندین دقیقه با مردم سخن گفت. هنگام سخنرانی کروبی؛ نیروهای امنیتی با مردم درگیر و چند نفر را دستگیر که با شعار “ولش کن ولش کن” و نیز با پرتاب شاخه های گل از طرف مردم به سمت آنان مواجه گردیدند.
مهدی کروبی پس از ۴۰ دقیقه حضور در جمع مردم با جمعیتی عظیمی که وی را همراهی مینمودند به سمت درب خروجی و ماشین خود حرکت نمود. در تمام مدت مردم با شعارهای مختلف وی را همراهی میکردند

No comments:

Post a Comment