Wednesday, July 29, 2009

هر چقدر در رسانه های خود دروغ بگویند احساسات مردم بیشتر تحریک می شود

دبیر کل حزب اعتماد ملی در دیدار با شاخه جوانان و دانشجویان حزب

اگر می توانستند این بارهم مانند قضیه سعید اسلامی می گفتند کشته شدگان از داروی نظافت استفاده کردند
ادعای انقلاب مخملی سبب ضعیف نشان داده شدن دستگاه های امنیتی داخلی و قدرت دادن به خارجی ها می شود

سحام نیوز: جوانان و دانشجویان اعتماد ملی به دیدار مهدی کروبی دبیرکل حزب خود رفتند تا ضمن دیدار با وی شرایط پس از انتخابات و رویکرد جدید حزب را از وی جویا شوند. در این دیدار کروبی ضمن خوشامدگویی به جوانان و دانشجویان حزب گفت: حقیقت این است که پس از انتخابات، کشور وارد فضای جدیدی شده است. در قبل از انتخابات همه تلاش کاندیداها و طرفداران آنها آوردن مردم به پای صندوق و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی بود. مردم نیز با وعده تغییر شرایط موجود به پای صندوق های رای آمدند ولی متاسفانه جریانی در انتخابات پیش آمد که مردم احساس کردند رای آنها نتیجه لازم را نداده است و به نوعی رای آنها دزدیده شده است. این در حالی است که همیشه در انتخابات حدود 60 درصد واجدین شرکت می کنند ولی این بار با وجود نزدیک به شرکت 85 درصدی که اضافه بر دوره های قبل شرکت کرده اند به احمدی نژاد رای داده اند به طوری که طبق اعلام نتیجه انتخابات توسط نهادهای مشخص شده از 17 میلیون به 5/24 میلیون رسیده است.
مهدی کروبی در ادامه با اشاره به حوادث پس از انتخابات و ادعای انقلاب مخملی گفت: هیچ گروهی قدرت سازماندهی و بسیج این جمعیت عظیم در کشور را ندارند ، چه نیروها و گروه های داخلی و چه خارجی. در حقیقت ادعای انقلاب مخملی و اداره ی اعتراضات از سوی خارج از کشور نه تنها سودی برای کشور ندارد بلکه به ضرر کشور نیز می باشد. به این معنا که آنقدر بیگانگان در ایران نفوذ دارند که می توانند این جمعیت میلیونی را بسیج کنند. این نشانه ضعف اقتدار ملی و دستگاه های امنیتی است. این حرف اهانت به مردم و دادن قدرت به خارجی ها است به طوری که آنان هر لحظه که اراده کنند می توانند مردم را به صحنه بیاورند. در حقیقت این اعتراضات توسط مردمی انجام شد که احساس کرده بودند به شعور آنان توهین شده است. هر چقدر هم بیشتر در رسانه های خود دروغ بگویند احساسات مردم بیشتر تحریک می شود.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: موضوع مننژیت در زندان ها به مانند قضیه سعید اسلامی است. اگر آن افشاگری ها در مورد ماجرای داروی نظافت سعید اسلامی روی نمی داد، حتماً این بار هم می گفتند که کسانی که در زندان جان سپرده اند از این طریق بوده است.
مهدی کروبی در ادامه با اشاره به کار حزبی خود افزود: ما باید کار خود را ادامه دهیم چه آرایی که اعلام کرده اند 300 هزار باشد و چه 13 میلیون رای. اتفاقاً هرچه تعداد رای کمتر اعلام کنند دروغ آنها غیر عادی تر و مردم هم متوجه این دروغ می شوند. مثل دروغی که عمروعاص می گوید که پیچیده است و فهمیدن دروغ بودن آنها مشکل و چه دروغی که ابوموسی اشعری می گوید که مشخص و ساده است. در برهه کنونی نیز نباید ناامید و خسته شویم و باید کار حزبی خود را در چارچوب آرمان های امام (ره) و مردم ایران و کشور ادامه دهیم. نیروهای خوب را جذب کرده و با تدوین برنامه های منسجم، کار حزبی و تشکیلاتی خود را قوی تر به پیش ببریم و اگر پیروز شدیم نباید مغرور شویم و واقعیات را نبینیم. ما در حزب و تشکیلات خود هرکس که مرامنامه و اساسنامه حزب را قبول داشته می پذیریم.
دبیر کل اعتماد ملی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش رو افزود: در این سالها و پس از رحلت امام (ره) با مشکلات فراوانی رو به رو شدیم ولی هیچ گاه نباید خسته و نا امید شد و میدان را خالی کرد بلکه با سعه صدر و تلاش، سعی در بهبود شرایط داشته باشیم. من نیز در طول این 20 سال در حوادث گوناگون حضور داشته و در قضایای مختلف از رد صلاحیت ها تا پیگیری آزادی زندانیان به اندازه توان خود سعی کرده ام که اثر گذار باشم.
مهدی کروبی در پایان پیشنهادی نیز به جوانان و دانشجویان حزب داد و گفت: من پیشنهاد می کنم که مجموعه دانشجویان و جوانان حزب به عنوان نخبگان به بازشناسی، جریان شناسی و واکاوی حوادث 20 سال گذشته پرداخته و نقش افراد ، گروهها و جریانات آنان در حوادث مختلف را بررسی کنند

No comments:

Post a Comment