Wednesday, July 29, 2009

تاریخ جنایت در بازداشتگاهها را به پای اسلام خواهد نوشت

یادتان هست چند هفته گذشته صدا و سیما چه قشقرقی برای کشته شدن یک خانم محجبه در آلمان براه انداخته بود؟ یادتان هست چقدر سر و صدا براه انداختند و چه کولی بازی درآوردند؟ حتی از شورای امنیت خواستند که آلمان را بخاطر این اتفاق محکوم کند! یادتان هست مراجع و روحانیون اطلاعیه ها دادند و دولتهای غربی را محکوم کردند؟
حالا بفرمایید در کشور امام زمان ببینید توی زندان کهریزک سربازان امام خامنه ای با یک خانم محجبه چگونه رفتاری داشتند:
(منبع خبر):
«... بر اساس گزارش رسیده به «موج سبز آزادی» یک خانم محجبه که در روزهای تبلیغات انتخاباتی با خودروی شخصی خود اقدام به پخش سی‌دی «نود سیاسی» می‌کرده، به همین خاطر پس از انتخابات شناسایی و در منزل خود بازداشت می‌شود.


وی خبر داده که در مدت بازداشت، بارها مورد ضرب و شتم مأموران مرد قرار گرفته، بازجوها مرتبا با الفاظ رکیک و ناسزا به توهین و تحقیر وی می‌پرداخته‌اند و حتی مإموران مرد موهای او را می‌کشیده و دائما با تماس بدنی، او را مورد آزار قرار می‌داده‌اند تا اعتراف کند که با برخی چهره‌های سیاسی، رابطه‌ی نامشروع داشته است. این گزارش حاکی است وی پیش از آزادی مجبور شده نوشته‌ای را امضا کند مبنی بر اینکه در زندان با وی هیچ‌گونه بدرفتاری نشده و حتی هفته‌ای دو بار هم در زندان چلوکباب خورده است!


گزارش دیگری که یکی از بازداشت شدگان هفته اول پس از انتخابات، پس از آزادی در اختیار «موج سبز آزادی» قرار داده، حاکی است که به محض انتقال وی به پاسگاه کلانتری و در ابتدای ورود به این پاسگاه، وی و دیگر بازداشت شدگان به شدت کتک خورده‌اند. او همچنین یکی از شکنجه‌های تحقیرآمیز صورت گرفته را این‌گونه توصیف کرده که: بازداشتی‌ها را در کف توالت پاسگاه می‌خواباندند، سربازی پایش را پشت گردنشان می‌گذاشت و آنها را مجبور به لیس زدن توالت می‌کرد

No comments:

Post a Comment