Thursday, July 30, 2009

آقای خامنه ای، امام میگفت: شاه اگر خبر نداره، شاه نیست! اگر هم خبرداره ، شریک جنایته

فکر کنم همه این مثال امام خمینی در همه سخنرانی ها و اعلامیه های تبلیغاتیشون در قبل از انقلاب رو شنیده باشند. اگر بخواهیم منصفانه به جمله ایشون فکر کنیم، نه در مورد شخص شاه، بلکه در مورد قدرت اول هر نظامی در هر جای دنیا، این مثال قابل بیان هست!
هر چند در تمام دنیا و در هر نظامی اتفاقاتی هست که هر رهبر و رئیس جمهوری از اون مطلع نیست. اما از آنجا که رهبر انقلاب ( آقای خامنه ای ) در تمام امور مملکتی و نظامی درایت و نظارت و دخالت و مدیریت لازم و گاها بیش از حد لازم رو دارند، این مثال برای ایشون صدق نمیکنه! چرا که ایشان صفاتی غیر از یک فر عادی رو دارند و خطا در چنین مقامی جایز نیست!

روز گذشته رهبر جمهوری اسلامی ایران، آیت الله خامنه ای، طی حکمی دستور تعطیلی بازداشتگاه کهریزک را صادر کرد.بازداشتگاهی به صورت سوله در حومه شهر ری که محل نگهداری بازداشت شدگان تجمعات و نا آرامی های اخیر تهران بود. این بازداشتگاه در گذشته نیز محل نگهداری دستگیر شدگان طرح موسوم به " طرح ارتقای امنیت اجتماعی " و یا مبارزه با اراذل و اوباش بود.
طی روزهای اخیر شاهد خبرهایی مبنی بر کشته شدن تعداد زیادی از بازداشت شدگان در این سوله بوده ایم . به گفته شاهدان ، رفتارهای خشن و غیر انسانی مامورین، ضرب و شتم افراد تا سر حد مرگ، شکنجه های خارج از حد توان فرد و در روزهای اخیر آلودگی بازداشت شدگان به ویروس مننژیت که باعث کشته شدن حداقل سه نفر شده است ، از جمله اتفاقاتی بود که در این سوله در حال رخ دادن بود که ایشان نه تنها اشاره ای به این موارد نکرد بلکه با سکوت خودشان مهر تائیدی هم بر رفتار مامورین کوبیدند! ایشان تنها به عدم دارا بودن شرایط لازم برای حفظ حقوق متهمان و نبود استاندارد لازم در این بازداشتگاه اشاره فرمودند . حال بماند که به دلیل فشار افکار عمومی به دلیل کشته شدن و آلودگی تعداد زیادی از زندانیان به ویروس های خطرناک پوستی بوده است!

حالا سوی دیگر ماجرا !
مگر می شود از کمترین و تقریبا بی اهمیت ترین اتفاق کهریزک از دید مامورین که همان بیماری های پوستی می باشد خبر داشته باشید، اما از کشته شدن تعداد بی شماری انسان بیگناه زیر باتوم و لگد های مامورین بی خبر باشید ؟ از ضربه مغزی شدن بازداشت شدگان زیر شکنجه بی خبر بود ؟ از تجاوز مامورین به افراد با آلت خود و فرو کردن باتوم و شیشه نوشابه به آنها بی خبر بود ؟ مگر می شود رهبر بود و کور باشی و کر باشی و نبینی و نشنوی این همه خبر را از کشته شدن این همه انسان بی گناه زیر دست سگ های پرورش یافته ات ؟ مگر می شود ؟ برای من و هموطنانم جای تعجب نخواهد بود اگر فردا روزی تقدیری هم از مسئولین این بازداشتگاه مانند جانشین فرمانده پایگاه مقداد ، شود! همانطور که جای تعجب نیست وقتی نمیبینی و نمی شنوی ! قدرت کر و کورت کرده !

آقای خامنه ای، امام میگفت: شاه اگر خبر نداره، شاه نیست! اگر هم خبرداره ، شریک جنایته!
حالا بگو تو کدامش هستی !؟ یا خبر داری و شریک جنایتی و یا خبر نداری و رهبر نیستی ! کدامش ؟

No comments:

Post a Comment