Wednesday, July 29, 2009

محشتمی‌پور:عدم تماس تلفنی تاج‌زاده نگران کننده است/ گفته‌اند صبر کنید موضوع حل می‌شود

پارلمان‌نیوز:فخر السادات محتشمی‌پور گفت:«عدم تماس تلفنی همسرم با گذشت 45 روز از بازداشت او نگران کننده است.» همسر مصطفی تاج‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در خصوص آخرین وضعیت معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات اظهار داشت:«آقای تاج‌زاده هنوز هیچ تماسی با ما نداشته‌اند.» وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای ارتباط و ملاقات با آقای تاج‌زاده اخیرا دیدار و رایزنی انجام داده است،گفت:«از طریق قوه قضائیه پیگیر تماس تلفنی با ایشان بودم که پاسخ دادند صبر کنید موضوع حل می‌شود، البته قول تلفن به من ندادند.» عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت با تاکید براینکه عدم اجازه ارتباط با آقای تاج‌زاده نگران کننده است، تصریح کرد:«بعد از تماس تلفنی آقای نبوی منتظر تماس مصطفی بدون هیچ قید و شرطی هستیم.» محتشمی‌پور درخصوص اظهارات پوربابایی وکیل تاج زاده، نبوی و میردامادی که گفته است«تاکنون تنها موفق شده‌ام که وکالت نامه را به امضای میردادمادی برسانم و برای به امضا رساندن وکالتنامه‌های نبوی و تاج زاده صبح امروز به دفتر دادستان عمومی انقلاب تهران مراجعه کردم و به دلیل اینکه رسما خانواده‌هایشان از من تقاضای قبول وکالت همسران‌شان را کرده‌اند این موضوع را به مرتضوی اعلام و خواستار ملاقات با موکلانم شدم اما دفتر دادستانی با وقت ملاقات با موکلانم موافقت نکرد و حتی دستور ثبت وکالتنامه در پرونده را نیز نداد»گفت:«وکیل آقای تاج‌زاده دکتر حسین آبادی است که من ترجیح دادم دو وکیل دیگر آقایان صالح نیکبخت و پوریایی هم وکالت ایشان را برعهده بگیرند

No comments:

Post a Comment