Friday, August 7, 2009

خبر ویژه «موج سبز آزادی» از سناریوی پیچیده کودتاچیان برای تهیه یک سریال تلویزیونی پشت پرده دادگاه فرمایشی اصلاح طلبان

در حالی که فردا (شنبه 17 مرداد) قرار است دومین جلسه دادگاه نمایشی اصلاح طلبان برگزار شود، گزارش‌های منابع «موج سبز آزادی» حاکی از سناریوی پیچیده‌ای است که کودتاچیان طراحی کرده بودند تا توانستند اولین جلسه دادگاه را به شکلی نمایشی و فریبنده، به پخش تلویزیونی برسانند.


به گزارش «موج سبز آزادی» اولین خبری که از پشت پرده این دادگاه رسیده، حاکی از آن است که آقایان ابطحی و عطریانفر روز قبل از دادگاه فرمایشی دهم مرداد و نیز از ساعت 5 صبح روز دادگاه برای تمرین آنچه باید در دادگاه بگویند، در سالن محل دادگاه حاضر شده‌اند و در حضور قاضی این نمایش را تمرین کرده‌اند.


گزارش بعدی حاکی از آن است که بر خلاف تبلیغات صورت گرفته که نام این دادگاه را «دادگاه 100 نفر از بازداشت‌شدگان» نامیده بودند، به دیگر زندانیان سیاسی شاخص حاضر در دادگاه به طور جداگانه و انفرادی گفته شده بود که این دادگاه برای دو نفر از متهمان تشکیل شده است و اگر شما بخواهید، می‌توانید در آن حضور داشته باشید.


به گزارش «موج سبز آزادی» سومین گزارش موجود از پشت پرده دادگاه حاکی از آن است که بسیاری از بازداشتی‌های حاضر در آن جلسه، از موضوع دادگاه و علت حضورشان در آن محل اطلاع نداشته‌اند.


در همین حال گزارش دیگری حاکی است فشارهای جسمی و روحی بر سعید حجاریان و عبدالله رمضان‌زاده نیز به شدت زیاد شده و کودتاچیان قصد دارند به هر شکل ممکن و حتی با غیر اخلاقی‌ترین روش‌ها، آنها را نیز به اعتراف و مصاحبه وادار کنند.


سایت جهان نیوز که به محافل کودتاچی نزدیک است، پیش از این خبر داده بود که هدایت آقایی و محمد قوچانی قرار است بازیگران نقش اعتراف‌کننده در دومین قسمت سریال موسوم به دادگاه باشند.

No comments:

Post a Comment