Wednesday, August 5, 2009

اعتراف عجیب آیت‌الله امامی کاشانی در مسجد جمکران:نور ولایت فقیه کم‌سو شده و نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند

نور ولایت فقیه کم‌سو شده و نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند

لحظاتی پیش آیت‌الله امامی کاشانی در سخنانی در مسجد جمکران اعتراف کرد که ولایت فقیه نمی‌تواند مشکل ایران را حل کند. او از امام زمان درخواست کرد هرچه سریع‌تر ظهور کند.


به گزارش «موج سبز آزادی» وی دقایقی پیش در سخنرانی خود در مسجد جمکران که به طور مستقیم از شبکه قرآن پخش می‌شد، خطاب به امام عصر(عج) گفت: ای امام زمان، اگرچه در عصر غیبت تو ولایت فقیه حاکم است، اما ولایت فقیه نور کمی است که از آن دور سو سو می کند.


امامی کاشانی قبل از آنکه مراسم دعای توسل در مسجد جمکران آغاز شود، با اشاره به کم‌سویی نور ولایت فقیه در ایران، تصریح کرد: او که نمی تواند مشکل را حل کند، این است اوضاع کشور، این است اوضاع دنیا، تو باید بیایی، تو باید مشکل را حل کنی.


این عضو مجلس خبرگان و شورای نگهبان که در مراسم تنفیذ دولت کودتا در روز نکبت نیز شرکت کرده بود، در حالی از ناتوانی ولی فقیه در حل مشکلات کشور سخن گفت که آیت‌الله خامنه‌ای روز قبل در مراسم نمایشی تنفیذ به شدت از کسانی که از الگوهای انقلاب اسلامی (که وی با بیان انقلاب 57 اظهار کرد) در اعتراضات استفاده می‌کنند، انتقاد کرده و این کار را تقلید کاریکاتوری نامیده بود.


میرحسین موسوی که از انقلابی‌ترین چهره‌های اصلاح طلب بوده و هست، در ایام تبلیغات انتخاباتی و پس از وقوع کودتای 22 خرداد، همواره بر استفاده از نمادها و شعارهای انقلابی همچون الله اکبر گفتن در پشت بام‌ها و حضور در محافل مذهبی تاکید کرده است، اما اکنون به نظر می‌رسد این موضوع رهبر نظام را بسیار عصبانی کرده است.

No comments:

Post a Comment