Thursday, August 6, 2009

حجت‌الاسلام ‌قزويني : هر کس خامنه ای را قبول ندارد نمازش باطل است


خبرگزاري فارس: رئيس موسسه تحقيقاتي حضرت وليعصر(عج) گفت: شرط اصلي براي پذيرفته شدن عبادات به درگاه خداوند متعال ولايت‌پذيري است.‌


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد حسيني ‌قزويني در سلسله نشست‌هاي تخصصي كه با موضوع «نقش وهابيت در تخريب و حمايت از اهل‌بيت(ع)» خداوند متعال را تعيين كننده امام و جانشين پس از رسول اكرم(ص) ذكر كرد و گفت: در زمان حيات پيامبر عظيم‌الشان(ص) نيز هرگاه پرسشي از سوي صحابه و در راستاي جانشيني ايشان مطرح مي‌شد حضرت مي‌فرمودند امر امامت و انتخاب او به دست من نيست.
مدير موسسه تحقيقاتي ولي‌عصر (عج) با اشاره به رسالت حضرت ابراهيم (ع) و مقام امامت ايشان گفت: پس از آنكه حضرت ابراهيم (ع) به مقام پيامبري رسيدند و آزمايشات مختلفي را نيز پشت سر گذاشتند پروردگار متعال مقام امامت را نيز به ايشان بشارت داد.
اين استاد حوزه افزود: پيامبر اكرم(ص) علاوه بر مقام رسالت، داراي مقام امامت نيز بودند و پس از اراده و فرمان پروردگار متعال اميرالمومنين(ع) را جانشين خود در امر امامت معرفي كردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسيني‌ قزويني انس و محبت با اهل‌بيت(ع) را عامل هدايت و تقرب به خالق متعال ذكر كرد و افزود: لازمه قبولي تمامي اعمال و عبادات نيز تداوم سيره اهل‌بيت (ع) است.
وي امام زمان (عج) را احياگر معارف ديني و قرآني توصيف كرد و گفت: در زماني كه بسياري از معارف ديني دگرگون شده است، حضرت حجت(ع) با آگاهي از قرآن و سنت احياگر دستورات الهي خواهند بود.

No comments:

Post a Comment