Tuesday, August 4, 2009

موسوي نيازي به حمايت امثال رجوي ندارد

در حاليكه برخي سايت هاي خبري از بيانيه مسعود رجوي درباره موسوي خبر مي دهند، يك منبع نزديك به موسوي به شدت نسبت به آن هشدار داد و آنرا مشكوك خواند. سرکرده منافقین در این پیام "هرگونه تعرض به میرحسین موسوی و خانواده و اطرافیان او از سوی نظام " را محکوم کرده است.


رئیس این گروهک تروریستی در بخش دیگری از این بیانیه نسبت به "امنیت" و "سلامت" موسوی هشدار داده و از دبیر کل و شورای امنیت سازمان ملل خواسته تا نسبت به "اعزام بلادرنگ یک هیئت نظارتی" به تهران اقدام کند.


در همين حال يك منبع نزديك به ميرحسين موسوي نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به خبرنگار «شفاف» گفت: موسوي نيازي به حمايت امثال رجوي ندارد و ما به اينگونه حمايت ها را مشكوك ارزيابي مي كنيم.

وي با منفي خواندن وجهه منافقين در ميان مردم ايران گفت : گروهي كه دستش به خون مردم ايران اغشته است و از حقوق بشر بويي نبرده است ، امروز نمي تواند خود را به ما بچسباند. آنها به خوبي مي دانند كه ميان ملت ايران هيچ جايگاهي ندارند و تلاش مي كنند با اين تير چند نشان بزنند . هم خودشان را همراه با مردم نشان دهند و هم مردم را از افرادي چون موسوي دور كنند.


وي در پايان اعلام كرد: چنين اظهار نظرهايي از جانب تروريست ها ديدگاه ما را نسبت به آنان تغيير نمي دهد و به آنان هشدار مي دهيم كه تروريست ها هيچ جايگاهي ميان ملت ما ندارند و به خاطر رفتارهاي خائنانه خود بايد محاكمه شوند

No comments:

Post a Comment