Wednesday, August 5, 2009

ایمان مراتی و کامران نجف زاده ، مجريان تلويزيوني يا مبلغان ديكتاتوري

دنياي اقتصاد در شماره امروز خود مدعي شد:

به دنبال پخش اعترافات تلويزيوني محمد عطريانفر و محمدعلي ابطحي از شبكه‌هاي مختلف تلويزيون، موج كامنت‌گذاري عليه ايمان مراتي مصاحبه‌گر اين برنامه آغاز شد.

دوشنبه شب عطريانفر و ابطحي در يك برنامه تلويزيوني به اشتباهات خود اعتراف كردند و گفتند كه در زندان در شرايط عالي به سر مي‌برند و زير هيچ فشاري قرار ندارند، بلكه زندان به‌فرصتي تبديل شد كه بيشتر فكر كنند و در نتيجه متنبه شده‌اند. ايمان مراتي مصاحبه‌گر اعترافات تلويزيوني بود كه به دنبال پخش آن، بسياري از كاربران اينترنتي كامنت‌هاي اعتراضي شديدي را روي وبلاگ شخصي او قرار دادند. حملات به اين وبلاگ به قدري شديد بود كه پس از چند ساعت از دسترس خارج شد.

به عكس زير دقت كنيد. ايمان مراتي ، مجري تلويزيوني كه دوبنده به تن دارد همان كسي است كه ديروز با ابطحي و عطريانفر مصاحبه اي نمايشي را ترتيب داده بود.

6914591

8682220

مصاحبه نمايشي ديروز در جهت تهديد خانواده زندانيان صورت گرفت. روز آنلاين در گزارشي در اين مورد مي نويسد: «با خانواده چند تن از اين فعالان سياسي كه در بازداشت به سر مي برند تماس گرفته شده و از آنان خواسته اند كه سكوت كنند. در اين تماس ها تهديد كرده اند كه اگر مصاحبه كنيد بعد از هر مصاحبه شما، همسرانتان را به تلويزيون خواهيم برد تا اظهارات شما را تكذيب كنند.»

اما نكته ديگر در مورد خبرنگاراني چون ايمان مراتي و يا كامران نجف زاده است. اينها تفاوتي با شكنجه گران و قاتلان مردم معترض ندارند. اتفاقا بيش از آنان بايد مورد سرزنش واقع شوند.

آنها فضاي رسانه را آلوده كرده اند و خدمتگزاري استبداد و فاشيسم را مي كنند. بايد به شدت نسبت به طرد اين افراد اقدام كرد. در هر كجا كه با آنها روبرو شد روي برگرداند و وجودشان را ناديده گرفت.

نكته اي جالب در مصاحبه ديروز آن بخش فيلم بود كه ابطحي به اشتباه در مورد سخنانش در دادگاه كه از روي كاغد بيان مي شد توضيح مي داد و مرآتي گفت نه در مورد قرص هاي بگوييد و به موضوع كاغذ هم مي رسيم.

كارگرادانان و صحنه گردانان كودتا هر چند كه در كار خود بيش از گذشته وارد شده اند اما همچنان بي لياقتي ، نا تواني و دستپاچگي خود را به همگان نشان مي دهند.

اشتباه ابطحي در پاسخ به سئوال بعدي مراتي به جاي سئوالي كه از او كرد

ابطحي اشتباهاً در حال پاسخ دادن به سوال «بعدي» مرآتي بود كه مراتي فوري گفت : اول اون قرص ها رو بگيد كاغذ رو بعدش مي پرسم.

لينك فايل اصلي

دانلود از سايت الف

منبع : سايت جمهور

No comments:

Post a Comment