Saturday, August 8, 2009

احمدي نژاد در مورد تامين هزينه درمان من دروغ گفت. / گفته های مصطفي کرمي، تصوير بردار آسيب ديده

مصطفي کرمي تصوير برداري که در حين فيلم‌برداري فيلم مستند «کاغذ باد» دست‌ها و پاهاي خود را از دست داد، به خبرنگار زاگرس گفت: پس از سانحه خانواده‌ام مبلغ 10 ميليون تومان بايت هزينه‌هاي درمان پرداخت کردند که با عيادت جواد شمقدري، مشاور هنري رئيس‌جمهور‌ي از من ، ‌او گفت همه هزينه‌هاي درمانم را از محل بودجه رياست جمهوري، از سوي وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي تقبل خواهند کرد اما تا کنون هيچ پولي پرداخت نشده است. او افزود: حوزه هنري و خانه سينما نيز وعده‌هايي دادند که عملي شد و من به صورت قرارداي به استخدام حوزه هنري در آمدم و در حال حاضر با بورسيه تحصيلي حوزه هنري در حال تحصيل براي کارشناسي ارشد هستم .خانه سينما نيز امکانات ساخت فيلم راد ر اختيارم قرار داده است اما به خاطر نداشتن پروتز قادر به ساخت فيلم نيستم. او در ادامه تصريح کرد: در اين دو سال بارها به رييس جمهوري نامه نوشتم که بي جواب مانده است پس از مصاحبه‌اي که با راديو گفت‌وگو داشتم و اين موضوع را توضيح دادم با من تماس گرفته شد و آقاي شمقدري تضمين کرد که نيازي به گلايه نيست و اين پول پرداخت مي‌شود اما باز هم اين موضوع به فراموشي سپرده شد. کرمي با اشاره به نامه‌هاي بي‌جوابي که براي احمدي نژاد ارسال کرده بود گفت:‌ جواب هيچ کدام از نامه‌هايم رانگرفتم اما در برنامه مثلث شيشه‌اي بار ديگر وزير رفاه قول داد هزينه‌ها را پرداخت مي‌کند و براي خريد پروتزها به زودي اقدام مي‌شود که تا به حال هنوز به اين زودي نشده است. اين تصويربردار تصريح کرد: تمام اين حرف‌ها وعده‌اي بود براي سرگردان شدن من، بارها به رياست جمهوري مراجعه کردم اما جوابي نشنيدم و هر بار به نوعي مرا دست به سر کردند. نه تنها پولي به من پرداخت نشد بلکه از من خواسته شد درباره اين موضوع سخني به زبان نياورم

No comments:

Post a Comment