Saturday, August 8, 2009

پاسخ خواننده سایت نوروز به حسین شریعتمداری: نویسنده بیانیه “من” هستم. دنبال “او” نگردید

یکی از خوانندگان خوش‌ذوق سایت نوروز در واکنش به سرمقاله روزنامه کیهان به قلم حسین شریعتمداری با عنوان «پس او کیست؟»، نوشت:آقای شریعتمداری! نویسنده اصلی بیانیه حزب مشارکت “من” هستم. دنبال “او” نگردید! متن کامل این نظر را که در بخش کامنت‌های نوروز آمده است در زیر بخوانید:


روزنامه کیهان مورخ 17 /5/88 به قلم جنابعالی ، با عنوان ” پس او کیست ؟ “ حاوی سوالی است بنیادی. این سوال حکایت از شناخت و درک جنابعالی از “شرایط بحرانی کشور” است و نباید بی پاسخ بماند. شما با اشاره به مقدماتی بسیار قانونی و منطقی ، آورده اید : “بيانيه اخير حزب مشاركت روز چهارشنبه 14/5/88 صادر شده و اين در حالي است كه دبيركل، قائم مقام، معاونان و تقريباً تمامي اعضاي شوراي مركزي حزب ،از مدتها قبل بازداشت شده و در زندان به سر مي برند، بنابراين بيانيه حزب مشاركت را چه كسي و يا چه كساني نوشته و به نام حزب منتشر كرده‌اند؟!” و در ادامه بسیار منطقی استدلال کرده‌اید : ” مطابق اساسنامه حزب مشارکت ، اعلام دیدگاه‌ها و صدور بیانیه از وظایف دبیرکل است و در غیاب ایشان با قائم مقام دبیرکل. اکنون که آقای دبیرکل جناب میردامادی و قائم مقام محترم حزب جناب رمضانزاده در زندان هستند ، پس متن بیانیه را چه کسی نوشته است و بیانیه را چه کسی صادر کرده است ؟ ” (باختصار) و در نهایت با نگرانی پرسیده‌اید :اما، «او» كيست؟ و اين مركز فرماندهي كجاست؟! آقای شریعتمداری ، بسیار واضح و شفاف می‌گویم. نویسنده اصلی بیانیه حزب مشارکت “من” هستم . دنبال “او” نگردید . من در حزب سمتی ندارم ، اما متن بیانیه را تهیه و برای تایید و رویت دبیر کل و حتی قائم مقام حزب مشارکت، توسط یکی از وکلای ِ محترم ایشان به زندان فرستاده و پس از تائید نامبردگان منتشر کردم. آقای شریعتمداری! اکنون دادگاه تشکیل شده است و در سایه قانون مقدس جمهوری اسلامی ، وکلای متهمان به آنها دسترسی داشته و زندانیان از کلیه حقوق قانونی خود برخوردارند! مگر خدای ناکرده شما منکر اجرای قانون‌اید و یا از متن قانون بی‌خبرید که نمی‌دانید ، وفق ماده 35 قانون اساسی و ماده (128) قانون آئين‌دادرسي‌دادگاههاي عمومي و انقلاب مصوب 1378.6.28 حقوق زندانیان به تمامی رعایت می‌شود و اکنون که دادگاه تشکیل شده، زندانیان در چارچوب قانون این نظام مقدس به وکیل دسترسی دارند ؟ آقای شریعتمداری ! پنهان نکنید. اگر به مجریان قانون و همکاران خود دردانشگاه انسان سازِ اوین شک دارید، اگر اساسا منکر اجرای قانون در نظام جمهوری اسلامی هستید و یا از عدم اجرای آن اطلاع مخصوص دارید، هیچ نیمه‌ای را پنهان نکنید . آفتابی شوید. بدون لفافه وصریح و با نام خودتان اعلام فرمائید: وقتی قوانین جزای اسلامی در مورد زندانیان اجرا نمی‌شود و آنان به وکیل دسترسی ندارند و نمی‌توانند خانواده خود را ملاقات کنند ، پس این بیانیه چگونه به رویت دبیر کل حزب و قائم مقام او رسیده است ؟ آن گاه ”من” نیز ، صریح‌تر از شما و صد البته قاطع‌تر و محکم‌تر و آشکارتر از شما، خودم را معرفی کنم ، تا با هم در محضر دادگاه ِ نظام مقدس جمهوری اسلامی محاکمه شویم. آقای شریعتمداری، دنبال ” او ” نگردید ! اینجا فقط “من” و “تو” هستیم. آیا تو هم مانند من به آنچه می‌نویسی پای ‌بندی؟ سر سبز باشید

No comments:

Post a Comment