Tuesday, August 4, 2009

چهاردهم 14 مرداد 9 صبح مقابل مجلس میدان بهارستان

هرچه سریعتر توزیع کنید . فردا 14 مرداد ماه ، روز تاریخی جنبش مشروطه و روز تحلیف احمدی نژاد است . فردا ملت ایران مشت محکمی بر دهان دولت کودتا خواهد زد . این تظاهرات توسط تمام گروههای سبز تایید شده است و همانطور که قبلا بارها گفته ایم مورد تایید موسوی و کروبی رهبران جنبش سبز نیز میباشد .

- برای بزرگداشت این روز و مخالفت با تحلیف پینوشه کوتوله کودتا چی از 9 صبح در میدان بهارستان تجمع خواهیم کرد تا به نمایندگان دروغین ملت نشان دهیم ملت با تحلیف دولت کودتا مخالف است .

- اگر میدان را با تدابیر امنیتی بسته باشند به میدان امام خمینی میرویم ،

- اگر در میدان امام خمینی هم برخورد پیش آوردند به مقابل بازار تهران خواهیم رفت و از بازاریان خواهیم خواست با بستن بازار در اعتراض سراسری ملت ایران شرکت کنند .

- در صورت سرکوب در مقابل بازار در تمام تهران پراکنده خواهیم شد و با تظاهرات موضعی در همه محلات تهران حکومت را به زانو در خواهیم آورد .

یادتان نرود : چارشنبه روز تاریخی جنبش مشروطه ایران است . صدو سه سال پیش پدران ما با مایه گذاشتن از جان و مال خود اولین جنبش آزادی بخش ایران را به موفقیت رساندند و راهی برای برون رفت ایران از قرون وسطی باز کردند . امروز فرزندان آن پدران برای تکمیل آن مبارزه تاریخی و نجات ایران از اهریمن سیاهی که بر آن تسلط یافته با آمادگی کامل برای شهادت و فداکاری برای نسلهای آینده ایران زمین به میدان آمده اند . چهارشنبه 14 مرداد تاریخ را رقم خواهیم زد.

در سایر شهرها تظاهرات تحلیف در مقابل بازار این شهرها 9 صبح برگزار میشود .

همچنین این لینکها نیز به دست ما رسیده است :

مکان تجمع در اصفهان ساعت 6 بعد از ظهر به همراه پوستر در این لینک:
http://img.piqlet.com/6136112199.jpg

مکان تجمع در رشت ساعت 6 بعد از ظهر به همراه پوستر در این لینک:
http://guilani.files.wordpress.com/2009/08/apy7-m.jpg?w=377&h=500

آنان که نمیتوانند مستقیما در تظاهرات شرکت کنند سعی کنند در محل کار خود ، در کارخانه ها ، ادارات ، بازار و شرکتهای دولتی و خصوصی دست به اعتصابی یک روزه بزنند و یا کم کاری کنند ، شعارها و نوشته هایی در مورد جنبش سبز و مخالفت با دیکتاتور منتشر کنند ، همکاران خود را به شرکت در جنبش دعوت کنند.

اگر به هر دلیلی نمیتوانید و یا مایل نیستید در تظاهرات خیابانی مستقیم شرکت کنید سوار ماشین خود شوید و آن را به خیابان آورید و با بوق زدن از تظاهرا ت حمایت کنید . همچنین به علت ترافیک سنگین تهران چند ماشین که بایستند کافی است که ترافیک بند بیاید و بر شلوغی افزوده شود و هجوم ماموران به سمت مردم هم از میان ماشینها دشوارتر خواهد و در عوض تظاهرکنندگان بهتر میتوانند از میان ماشینها فرار کنند

این توصیه ها برگرفته از توصیه های تظاهرات قبلی است :

- مظلومیت ما قویترین و برنده ترین سلاح ماست . با دیدن این مظلومیت است که توده های مردم ایران و جهان به حمایت ما بر می خیزند. درخت انقلاب با خون مظلومان آبیاری میشود و به بار مینشیند . تظاهرات در لحظه فعلی مسالمت آمیز خواهد بود . باید دندانها را بر هم بفشاریم و برای دادن شهید و قربانی آماده باشیم و بدانیم که در دراز مدت پیروز هستیم .

-کسانی که آمادگی حضور در خیابانها را ندارند باید به هر وسیله دیگر از آنان که با در کف گرفتن جانشان به خیابان آمده اند حمایت کنند. در خانه های خود را به روی آنان باز کنید هنگامی که نیروهای سرکوب برای ضرب و شتم و دستگیری آنان هجوم می آورند . آب و غذا آماده برایشان داشته باشید. با زدن بوق ماشینتان حمایت کنید . از بالای بامها از مبارزاتشان فیلم تهیه کنید و روی اینترنت قرار دهید . با تلفن از دوستان و فامیل و کسانی که میتوانند بخواهید به صف تظاهرات در خیابانها بپیوندند .

- شعارها را محتاطانه و هوشمندانه به کار برید . با دادن شعارهای تند در صف مردم و رهبران شکاف نیندازید . فعلا باید روی شعارهای حداقلی این جنبش متمرکز شد . نوبت شعارهای حداکثری هم خواهد رسید ولی الان هنوز موقعش نیست . هر سخن جا و هر نکته مقامی دارد . فعلا در چهارچو ب جنبش سبز و درخواست ابطال انتخابات و رفراندوم و برکناری احمدی نژاد شعار دهید . رهبران خود را بشناسید و آنان را با شعارهای تند و تیز فراری ندهید . شعارهای تند باعث میشود که رهبران فعلی جنبش از رادیکال شدن بیش از حد جنبش جا بخورند و کنار بکشند و ما اینرا نمیخواهیم . ما چتر حمایت این جناح قدرتمند رژیم را فعلا احتیاج داریم و بدون آن سرکوب جنبش جوان ما آسان خواهد بود . موسوی همین دیروز عدم رضایت خود از بعضی شعارها را ابراز کرد . اگر شعارها تند شود او نخواهد توانست رهبری جنبش را ادامه دهد و بهانه به دست جناج مخالف می افتد که شدیدتر با جناح او برخورد کنند .شعار “استقلال ، آزادی ، جمهوری ایرانی ” بسیار زیباست و قلب هر ایرانی آزادیخواهی از شنیدن آن شاد میشود ولی هنوز موقع ابراز مستقیم آن نشده است . این شعار در لحظه فعلی بین رهبران و مردم شکاف خواهد انداخت . این شعارهارا بگذارید برای فردایی که خیلی دیر نیست ، موقع آن هم خواهد رسید . از خاطر نبرید فعلا هدف اصلی و عمده ما سرنگونی احمدی نژاد است . بعد از سرنگونی این بوزینه دیوانه وقت کافی برای رسیدن به سایر خواستهای خود خواهیم داشت .

- تظاهرات پراکنده در گستره وسیع شهر تهران ، در صورتی که به ما اجازه تظاهرات متمرکز را ندهند بسیار موثر است و دشمن را فرسوده خواهد کرد چون نمیتواند در یک آن در همه جا حضور داشته باشد . در صورتی که نمیتوانید به بهارستان برسید سعی کنید در همه نقاط حضور داشته باشید . حتی یک جمعیت کوچک 20 نفره کافی است تا مردم اطراف را نیز به تظاهرات بکشاند تا با حضور خود و بوق زدن و غیره حمایت کنند و کانون دیگری از اعتراض برپا دارند.

- تظاهرات پراکنده باید آمادگی تحرک سریع را داشته باشد. به محض حضور نیروها پراکنده شوید و در نقطه دیگری تجمع کنید . در تمام روز این کار را ادامه دهید . نیروهای سرکوب همانطور که روز 8 مرداد دیدیم اینرا بر نمیتابند و خسته و گیج و درمانده میشوند .

- صدا: طنین صدای بلند در تظاهرات بسیار موثر است . هم مردم را دلگرم و همبسته میکند و شور آنان را بر می انگیزد و هم همچون رو در رویی سپاهیان در جنگهای قدیمی (که تظاهرات خیابانی کمابیش شبیه آن است) در دل دشمن رعب و وحشت می اندازد و روحیه آنها را در هم میشکند . شعارها را با بلندترین صدا بدهید . از طبل و سنج استفاده کنید که در تظاهرات در سایر نقاط جهان به صورت بسیار موثری بارها به کار رفته . شنیدن صدای بلند اعتراض مردم در فیلمهای خبری که از تظاهرات پخش میشود نیز بسیار موثر است . صدای بلند یک جمعیت صد نفری را در ذهن دشمن تبدیل به یک جمعیت هزار نفری میکند .

- با خود یک نقشه تهران را حمل کنید . راههای فرار و گریزگاهها را هرجا که هستید نشان کنید و به خاطر بسپارید . هرگز خود را در یک بن بست گیر نیندازید . همانقدر که در حمله و ایستادگی کوشا هستید بدانید که به موقعش هم باید موقتا فرار کنید تا هزینه زیاد ندهید .

- با خود کمی آب و غذا همراه داشته باشید . به خاطر داشته باشید تظاهرات فردا یک تظاهرات فرسایشی است و ساعتها ادامه خواهد یافت .

- تا میتوانید عکس و فیلم تهیه کنید و به سرعت آن را در اینترنت بگذارید . شوراهای مخفی مردمی و هسته های دفاع مردمی باید گروههای ویژه ای برای تهیه فیلم و عکس داشته باشند . از بامها و نقاط مناسب از درگیریها و تظاهرات فیلم تهیه کنید و در سطح جهان توزیع نمایید.

- تا میتوانید دیوار نویسی کنید و دیوارهای شهر را با شعارهای انقلابی بپوشانید تا حضور خود را نشان دهید .

- برای روز تظاهرات پارچه نوشته برای حمل توسط تظاهر کنندگان تهیه کنید . مجسمه های پارچه ای از سران منفور رژیم تهیه کنید و در میان تظاهرات اینها را به آتش بکشید . شعارهای مختلف را پرینت کرده و در دست گرفته و با خود حمل کنید . دیدن این شعارها در عکسها و فیلمها خیلی موثر است .

————–

اگر مورد حمله قرار گرفتید ، اگر دولت نشان داد که تصمیم گرفته است تظاهرات را با خشونت سرکوب کند :

- با خود وسایل دفاعی مثل اسپری فلفل حمل کنید تا بتوانید در مقابل چماقداران از خود و دیگران دفاع کنید . ولی به محض هجوم جدی آنان برای دستگیری شما، این وسائل را دور بیندازید تا همراه آن دستگیر نشوید که جرمتان را صدبرابر میکند .

- از فلسطینیها بیاموزیم . تیرکمان و قلابسنگ داشته باشیم و از فراز بامها و گوشه کوچه ها نیروهای لباس شخصی را با سنگ مورد حمله قرار دهیم و سپس به سرعت پراکنده شویم . این تکنیک در فلسطین اشغالی بسیار موثر بوده است . با این حملات بیچاره شان کنید و فراری دهیدشان تا بفهمند که حمله به مردم هزینه سنگین دارد .

- از ترقه برای ترساندن نیروهای دشمن استفاده کنید . البته استفاده از آن هنر میخواهد که باعث ترس مردم نشود . باید ماهرانه ترقه را بین نیروهای سرکوبگر انداخت تا با شنیدن صدای آن پراکنده شوند .

- اعضای هسته های مخفی دفاع مردمی به خاطر داشته باشید که امنیت دوستان شما در دست شماست . اصل اول که باید رعایت شود اینست که هرگز دستگیر نباید شد تا مبادا زیر شکنجه سایر دوستان را لو دهید . به همان اندازه که برای حمله و دفاع از مردم تمرین میکنید برای فرار در موقع لزوم هم تمرین کنید و آماده باشید . به یاد داشته باشید که دستگیر شدن هریک از شما ضربه بزرگی به جنبش مردم است . مردم شما را بیرون از زندان لازم دارند نه داخل آن .شما باید مانند ماهیهای کوچکی در دریای عظیم مردم به سرعت از اینطرف به آنطرف شنا کنید ، متحرک باشید ، رهبری کنید ولی در موقع لزوم هم به سرعت فرار کنید که ایستادگی شجاعانه زیباست ولی نتیجه منفی دارد و هم هسته ایهای شما را دچار خطر میکند .

- کوکتل مولوتف تهیه کنید و برای ایجاد سد آتش در مقابل هجوم ماموران از آن استفاده کنید . ماموران را مستقیم هدف قرار ندهید ، فقط جلوی آنان کوکتل پرتاب کنید تا نتوانند پیشروی کنند. دیوار های دود کوکتل مولوتف از ضربت حمله میکاهد و به مردم فرصت فرار میدهد .

- مثل جیوه مواج و بی قرار باشید . اگر حمله کردند جلویشان میدان باز کنید تا بدون برخورد و خونریزی از میان شما رد شوند که خیلی از خود این نیروها هم نمیخواهند درگیر شوند و فقط مجبورند از دستو ر حمله اطاعت کنند . پس بهشان اجازه دهید ادای حمله را در آورند تا فرمانده خود را راضی کنند ولی مجبور به باطوم و کتک زدن هم نشوند.
بلافاصله پس از عبور نیروها در جای دیگر جمع شوید .

- آتش و دود به تظاهرات چهره و حال و هوای جدیتری میدهد. ستونهای دود در خیابانها و بر فراز تهران ایجاد کنید. مشاهده ستونهای دود بر فراز تهران هم اثر عظیمی بر تظاهر کنندگان دارد که نیروی خود را بیشتر حس کنند هم دشمن را به هراس می اندازد که شهر از دست رفت . یادتان نرود که ما در یک جنگ تبلیغاتی رسانه ای بر علیه دولت کودتا در گیر هستیم و دامنه این جنگ سراسر جهان است . دود و آتش بر فراز تهران در هنگام تظاهرات در اخبار رسانه های بین المللی که مثل بچه های کوچک عاشق چنین صحنه هایی هستند بسیار جلوه میکند و تاثیر اخبار تظاهرات را بیشتر میسازد . شاید بگوییم کاش این رسانه ها بهتر بودند ولی چاره چیست ، اینها عاشق این هستند که دوربینهایشان را روی آتش و دود زوم کنند ، نه در ایران ، در تظاهرات خودشان هم اینها دنبال اینجور صحنه های تاثیر گذار هستند . پس ، در نقاط اصلی و مرکزی تهران دود و آتش ایجاد میکنیم . از فلسطینیها می آموزیم . اینجور مواقع تایرهای کهنه جان میدهد برای آتش زدن و دود به هوا کردن . جعبه های بزرگ آشغال شهرداری و غیره . هرچه که بتواند آنقدر دود ایجاد کند که در آسمان شهر از دور مشاهده شود ولی ترا به خدا با ساختمانها و اموال عمومی کاری نداشته باشید . با خود کوکتل مولوتف بیاورید و برای شروع آتش از آن استفاده کنید . کوکتل مولوتفهای دودزا درست کنید . از بمبهای دود برای گیج کردن نیروهای دشمن استفاده کنید . دراین لینک روش درست کردن یک نوع بمب دودزا را میبینیم . Ammonium Nitrate کاغذهای روزنامه را در محلول نیترات آمونیوم قرار دهید و وقتی محلول را خو ب جذب کرد آنها را خشک کنید به هم بپیچید و در یک جعبه یا بسته قرار دهید و سپس آتش بزنید و از دود زیبای آن لذت ببرید ! از این لینک استفاده کنید برای یاد گرفت روش درست کردن بمب دودزا.
http://www.youtube.com/watch?v=93dTuREjNCM

———————————-
این دستور العمل در مورد بستن و کند کردن ترافیک هم به صورت وسیع توزیع شده بوده است :
افراد بسياری از جمله کارمندان به دلايل مختلف امکان حضور در تجمع ميدان بهارستان در صبح روز چهارشنبه را ندارند و راه مشارکت آنان در اعتراض های اين روز، می‌تواند قفل کردن ترافيک شهر تهران باشد.
با توجه به اين ترافيک تهران آسيب پذيرترين نقطه ضعف اين شهر است و نيز توجه به قرار داشتن بهارستان در محدوده ترافيک و طرح زوج و فرد که باعث می‌شود شهروندانی که در اين روز راهی بهارستان می‌شوند از خودروی شخصی استفاده نکنند، اجرای دقيق اين طرح منجر به فلج شدن توان مديريتی حکومت، نرسيدن کارمندان ادارات به محل کار خود و ايجاد توجيهی برای غيبت آنها از محل کار، و حتی نرسيدن نمايندگان به مجلس و از رسميت افتادن مراسم تحليف احمدی نژاد خواهد شد.اجرای اين طرح ساده و بی هزينه بر اساس مطالعات انجام شده روی ترافيک شهر تهران و بر اساس الگوهای مبارزات بدون خشونت به شرح زير پيشنهاد می‌شود:بزرگراه مدرس شريان اصلی هدايت کننده ترافيک صبحگاهی تهران است که همه شريان های اصلی ديگر تهران را در اين زمان از روز تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و بسته شدن اين شريان باری بر دوش ديگر مسيرهای جايگزين شهر تهران می‌گذارد که خود به خود منجر به بسته شدن آنها و سرايت اين جريان به همه مسيرهای فعال صبحگاهی شهر تهران می‌شود.برای از کار افتادن اين شريان ترافيکی شهر تنها يک و نيم برابر شدن ترافيک صبحگاهی معمول کافيست، در واقع برای اجرای اين طرح کافيست شهروندانی که ماشين شخصی دارند و به هر دليلی نمی‌توانند در تجمع بهارستان شرکت کنند، تلاش کنند بين ساعات هفت تا هشت و نيم صبح با ماشين هايشان خود را به هرکجای بزرگراه مدرس در مسير شمال به جنوب برسانند.اين رانندگان می‌توانند پيش از رسيدن به محدوده طرح زوج و فرد در خروجی ميدان آرژانتين يا پيش از رسيدن به محدوده طرح ترافيک در ميدان هفت تير از بزرگراه خارج شوند.

بسياری رانندگان ممکن است در اثر قفل شدن ترافيک پيش از رسيدن آنها به بزرگراه مدرس در مسيرهای ديگر در ترافيک بمانند که لازم است بدانند اين خود دليلی بر موفقيت اجرای طرح است و ماندن آنها در مسيرهای ديگر هم خود کمک به اجرای موفقيت آميز طرح در گسترش آن به همه شريان های اصلی شهر استنیاز به تاکید نیست که در صورت مشاهده آمبولانس حامل بیمار، تمام تلاش خود را باید برای باز کردن مسیری برای عبور آن، و البته فقط همان آمبولانس، به کار گیرید.همچنین با توجه به حضور ماموران امنيتی در ميان خودروها به صورت ناشناس لازم است مشارکت کنندگان در اين طرح از هر کنشی که می‌تواند موجب شناسايی آنان شود حتی بوق زدن و به همراه داشتن نمادها خودداری کنند، تا هزينه اجرای اين طرح را برای خود و ديگران به حداقل برسانند و اين گونه نفس حضور ماموران در اين ميان نيز فقط کمک به موفقيت طرح و افزايش ترافيک خواهد انجاميد.در صورت قفل کامل ترافيک و بی حرکت ماندن خودروها برای مدت طولانی موتور خودروی خود را خاموش کنيد تا حتی‌الامکان از آلودگی هوا به خصوص از آلودگی موضعی که موجب آسيب حاضران می‌شود، جلوگيری شود.
——————-

دستورالعملهایی برای هرچه موثرتر برگزار کردن تظاهرات 14 مرداد ماه :

حضور در خیابان‌ها از ساعات اول صبح، ساعت 6 یا 7 صبح
. نوشتن علامت‌های سبز در همه مسیرهای منتهی به بهارستان از شب قبل که فرصت پاک کردنش نباشد
هجوم مردم در روز تحلیف از شهرستان‌ها به تهران و شرکت در تجمع بهارستان
پاشیدن رنگ سبز به محوطه جلوی در ورودی مجلس با تخم مرغ های سبز و گلوله‌های رنگی
. پرتاب گلوله‌های سبز حاوی رنگ روغن به خیابان‌ه
. تهیه توپ پلاستیکی سبز و پرتاب آن به محوطه مجلس در روز تحلیف
. استفاده از سوت در بهارستان
عروسک‌های دلقک‌واری از رئیس جمهور منتصب بسازیم و به بهارستان بیاوریم
چاپ جمله معروف امام: من توی دهن این دولت می‌زنم، بر روی کاغذ و بالا گرفتن آن در روز تحلیف
. عکس کریه احمدی‌نژاد با ضربدر بر روی آن در تجمعات این دو روز در دست معترضان باشد
. حضور گسترده‌ی خودروها در خیابان‌ها و ایجاد ترافیک در روز تحلیف
چاپ و توزیع احادیثی از پیامبر اکرم در خصوص حاکمان جور
خیابان‌ها را با نوارهایی به رنگ سبز پر کنیم
. بچه‌های هیئتی با پرچم های سبز یا حسین و یا ابوالفضل به بهارستان بیایند
. پلاکارد بنویسیم: تبریک خس و خاشاک به دشمن این خاک، احمدی نژاد
. از صبح نشستن در مقابل مجلس (بهارستان) روی زمین و در سکوت کامل، ممانعت از ورود افراد به درون مجلس
. اهدای گل سرخ به ماموران پلیس و لباس شخصی و تبریک انتصاب احمدی نژاد به آنها
. حتی اگر مغازه‌ها امکان تعطیلی ندارند، در دو لحظه‌ی تنفیذ و تحلیف کرکره‌های خود را برای دقایقی پایین بکشند
. قرآن به سر گرفتن در روز تحلیف در بهارستان
طراحی و هوا کردن بالن‌های کوچک سبز با عکس موسوی یا یک شعار
درخواست تشکیل کابینه توسط آقای موسوی

ادامه‌ی تجمعات در عصر روز تحلیف:

عصر روز تحلیف حضور پرتعداد خودروها در مسیر اتوبانی چمران، حکیم، ستاری، همت برای قفل کردن شبکه‌ی بزرگراهی تهران
از آمریکای جنوبی یاد بگیریم : کوبیدن بر طبل و سنج و قابلمه و … و ایجاد سر و صدای زیاد در شب تحلیف و البته الله اکبر در بامها و بیرون آمدن در خانه ها و پیوستن در محلات به یکدیگر برای شعار دادن و بوق زدن یادمان نرود

————————–
رهنمودهای برگزاری تظاهرات موفقیت آمیز در برابر خشونت نیروهای سرکوبگر :

اگر بین شما و نیروهای سرکوبگر درگیری پیش آمد اگر کم تعداد هستید بهتر است فرار کنید ، آنها به خاطر تجهیزاتی که همراه دارند از شما کند تر هستند. اگر تعداد شما از آنها بیشتر است و آنها از سلاح گرم استفاده نمی کنند، سعی کنید به طرف آنها حمله کنید ، یک نفر هم می تواند یک باتوم را از دست دیگری خارج کند ولی شما سعی کنید دو نفری این کار را انجام بدهید و طرف مقابل را خلع سلاح کنید. همیشه سعی کنید یک طرفه با آنها مواجه نشوید و ترتیبی بدهید که همیشه در محاصره شما باشند که بتوانید از پشت به آنها حمله کنید. در اکثر مواقع تعداد سرکوبگران از مردم کمتر است پس روحیه خود را از دست ندهید. در هفته دوم درگیری بارها با روش محاصره کردن مردم سرکوبگران را خلع سلاح کردند

بهتر است در مواقع درگیری صورت تان را بپوشانید، این پوشش می تواند چند کاربرد داشته باشد، شناسایی شما را مشکل میکند، ورود ساده گاز اشک آور را به بینی و دهان شما را به تعویق می اندازد، وسیله ای است برای پرتاب کردن گلوله گاز اشک آور به سمت شلیک کننده آن که اکثرا ماسک هم به همراه ندارند چون دست و پاگیر است! (سعی کنید دو پیراهن با رنگها مختلف روی هم بپوشید تا زمان فرار بتوانید به سرعت رنگ لباستان را عوض کنید
در صورت مواجه با گلوله گاز اشک آور اگر سطلی نزدیک به شماست آن را روی گلوله بگزارید، اگر پارچه قطوری در دست دارید با آن گلوله را برداشته و به سمت شلیک کننده پرتاب کنید، اگر هیچکدام از اینها در دسترس شما نیست حداقل میتوانید با پا آن را شوت کنید و آنرا دور کنید (توجه داشته باشید که گلوله گاز اشک آور بسیار داغ است پس بدون وسیله به آن دست نزنید). پارچه اغشته به سرکه شما را در مقابل گاز اشک آور محافظت می‌کند. بینی‌ و دهانتان را بپوشانید و همیشه با خود مقدار زیادی آب همراه داشته باشید که در صورت تماس با گاز، چشم‌هایتان را بشویید.

روشن کردن آتش برای مقابله با گاز اشک آور روش خوبی است، اگر در محل دود گاز اشک آور بودید، بدون اینکه نفس بکشید به سمتی که دود وجود ندارد بروید و با آتش زدن سیگار یا کاغذ تولید دود کنید و صورت خود را جلوی آن قرار دهید ، اثر گاز از بین می رود

اگر سرکوبگران از اسلحه گرم استفاده کردند، با شنیدن صدای گلوله روی زمین بخوابید و با پایان یافتن آن صحنه را ترک کنید. هیچ وقت سعی نکنید به سمت کسی که اسلحه دارد سنگ پرانی کنید، حتی زمانی که او را محاصره کرده اید هم چندان سنگ پرانی راه حل خوبی نیست حتی کوکتل مولوتوف (که ساخت آن نیاز به توضیح ندارد) و نارنجکهای دست ساز چهارشنبه سوری هم چندان مناسب نیست.

هنگامه دستگیری توسط نیروهای ویژه، بهترین راه آزاد شدن اینست که خود را محکم به همهٔ جهت‌ها تاب دهید.به یاد داشته باشید که نیروهای امنیتی مجبورند شما را با یک دست نگه دارند، پس فقط میتوانند با یک دست دیگرشون ضربه‌های شما را دفع کنند.

ما آماده ایم – ما هرروز بیشتر می آموزیم – ما آزموده های خود در مورد روشهای مبارزه را به برادران و خواهران خود انتقال میدهیم

از پای ننشینیم که بهار گرم و روشن دموکراسی در راه است .

“پیروزی نزدیک است “

“دوراندیش”

نقشه میدان بهارستان و خیابانهای اطراف

نقشه میدان بهارستان و خیابانهای اطراف

نقشه میدان بهارستان

نقشه میدان بهارستان

نقشه میدان امام خمینی و خیابانهای اطراف

نقشه میدان امام خمینی و خیابانهای اطراف

نقاط شرقی میدان بهارستان

No comments:

Post a Comment