Friday, July 24, 2009

ممنوع‌التصویری نماینده اصولگرا به خاطر شرکت در نماز جمعه هاشمی

امیررضا خادم، نماینده‌ی اصولگرای مجلس هفتم که در انتخابات اخیر از میرحسین موسوی حمایت کرد، در وبلاگ شخصی‌اش خبر داده که به علت شرکت در نمازجمعه‌ی هاشمی رفسنجانی، ممنوع‌التصویر شده است. متن نوشته‌ی خادم را به نقل از وبلاگش در ادامه می‌خوانید: دیروز رفته بودم سالن اجلاس سران که محل برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن است. فضای زیبا و روحانی بسیار دلنشینی داشت. از کشورهای مسلمان جوانان بسیاری آمده بودند و در حال رقابت قرآنی با یکدیگر بودند. در حاشیه این رقابتها مثل بسیاری جاها که می‌روم، دعوت شدم تا برای مصاحبه تلویزیونی در خصوص این رقابت‌ها بروم بیرون از سالن اصلی. گفتم چند دقیقه دیگر می‌آیم. بعد از گذشت چند دقیقه، زمانی که قرائت یکی از قاریان تمام شد، رفتم بیرون و از چند تا از خبرگزاری‌ها و غرفه‌های حاضر در نمایشگاه جانبی مسابقات دیدن کردم و با آنها هم مصاحبه‌ای داشتم. در بین بازدیدی که از غرفه های گوناگون داشتم ، یکی از دوستانم دم گوشم گفت: یکی از تصمیم‌گیران دوربین صدا وسیما مستقر در سالن گفته با تو مصاحبه نکنن، چون هفته گذشته در نمازجمعه به امامت آقای هاشمی حضور داشته‌ای و عکست را در سایتها دیده! حقیقتش اینه که اولا نمی‌دونستم رفتن به نماز جمعه هم گاهی خوب و گاهی بد شده و ثانیا شاید زیاد هم برای من حیاتی نباشد مصاحبه کردن در مقابل دوربین یک برنامه، آن هم به اتهام رفتن به نماز جمعه و یا رای دادن به یکی از کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان! اما نگران کننده خواهد بود که چنین مسئله‌ای در رسانه ملی واقعیت داشته باشه و آنچه برای خودم اتفاق افتاد و یا در نشریات نوشته شده بود که با فعالیت بیش از ۲۰۰ هنرمند در برنامه‌های صدا وسیما مخالفت شده، واقعیت داشته باشه. من در طول ۴ سال فعالیتم در مجلس هفتم صادقانه باید بگم در مراودات کاری که با مهندس ضرغامی داشتم، رییس رسانه ملی رو فردی دیدم که خیلی تلاش داشت صدا و سیما را در منظر عموم رسانه‌ای مستقل و فراجناحی و تنها در مسیر نظام و رهبری معرفی کند و به همین خاطر اتفاقاتی که در این مدت دیده می‌شود و شنیده، با مدیریتی که من از ضرغامی شناختم، همخوانی ندارد و بسیار تعجب‌آور است. آیا هنوز مهندس ضرغامی رسانه ملی را اداره می کند؟! منبع: http://amirrezakhadem.blogfa.com

No comments:

Post a Comment