Friday, July 24, 2009

سانحه هوايي در فرودگاه مشهد تا كنون 17 كشته و 19 مجروح به دنبال داشته است




يك فروند هواپيماي مسافربري متعلق به شركت هواپيمايي آريا كه از تهران به مقصد مشهد حركت كرده بود، در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد دچار سانحه شد.
به گزارش ايرنا به نقل از منابع آگاه، چرخ‌هاي اين هواپيما هنگام فرود در فرودگاه مشهد آتش گرفته و از باند فرودگاه منحرف شده و با ديواره‌اي در منطقه طرق برخورد مي‌كند.
بر اساس اخبار رسيده، كابين اين هواپيما دچار آتش سوزي شده است.
حادثه هنگامي روي داد كه ‌پرواز شماره 1525 تهران _ مشهد حدود ساعت 18 امروز بر فراز فرودگاه مشهد مجبور به فرود اضطراري شد. خبرهاي ديگر حاكي از آن است كه هواپيما از نوع ايلوشين و مجموع مسافران و خدمه آن 160 نفر بوده است.
مسافران سانحه ديده به مسجد فرودگاه منتقل شدند
خبرگزاري مهر: مسافران سانحه ديده پرواز تهران - مشهد كه دقايقي قبل در هنگام نشستن در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد از باند خارج شده است به مسجد فرودگاه منتقل شدند.
به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، اين مسافران كه شامل اكثريت مسافران مي شود توسط اورژانس به مسجد منتقل شده اند و ماموران امداد اورژانس در حال خدمات رساني به آنها هستند.
يك فروند هواپيماي مسافربري متعلق به شركت هواپيمايي آريا تور به شماره پرواز 1525 كه از مقصد تهران به مشهد حركت كرده بود، هنگام نشستن در فرودگاه از باند خارج شده و به موانع اطراف برخورد كرده است.
اطلاعات اوليه حاكي از آن است كه تا كنون دست كم دو رديف اول سرنشينان اين پرواز جان باخته اند. همچنين شمار مجروحان حادثه كه اغلب دچار آسيب از ناحيه سر شده اند حداقل 30 نفر برآورد مي شود.
معاون سياسي اجتماعي استاندار خراسان رضوي گفت: بر اثر سانحه و آتش سوزي هواپيماي مسافري تهران - مشهد متعلق به شركت هواپيمايي آريا تا اين لحظه ( ساعت 20) تعداد 17 نفر كشته و 19 نفر مجروح شدند.
قهرمان رشيد" در گفت و گو با ايرنا افزود: تمام كشته ها و زخمي ها و مسافران اين سانحه هوايي از هواپيما تخليه شده اند و آتش سوزي به طور كامل مهار شده است. وي ادامه داد: اين هواپيما از نوع ايلوشين است و تمام 153 مسافران آن در حال حاضر از هواپيما تخليه شده اند

No comments:

Post a Comment